solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Hösttrött

Publicerad 2020-11-03 22:42:37 i Allmänt,

Har varit grymt trött och inte haft varken ork eller lust med så mycket. Kosten har inte fungerat alls och jag har inte orkat bry mig. Träningen har jag dock hållit i, mestadels löpning. Fick däremot ge upp på rundtreaken, den blev för svår att få till när jag jobbar samt att jag kände att det fanns en viss risk för mani kring det och att fastna i det, att det i slutänden skulle skapa ångest och otillräcklighet, bli till ett tvång. Så gav upp den efter 16 dagar. Ska försöka springa de dagar jag är ledig istället. 

Idag blev det en tur runt Ötjärn och lite till (då tant sprang fel om insåg efter 7 km att jag lika gärna kunde köra milen istället för den planerade kortrundan). Det var en ljuvlig eftermiddag då hösten visade sig från sin bästa sida.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

När jag varit så här trött och det enbart varit grått, grått, grått ute med inslag av blåst och regn har jag bara velat stänga in mig med ❤️ och mysa. Men har man en gård finns det mycket som behöver göras. Dessutom har dottern varit bortrest så vi har haft en del hästsysslor och hästmys att ta hand om (men det är bara härligt och inte ett dugg jobbigt). Under höstlovet har jag kunnat vara nästan hela veckan hos ❤️. Så underbart att få så mycket tid ihop, att få gå och lägga sig och vakna upp tillsammans varje dag. Älskar varje minut av det! Han är verkligen det bästa som hänt mig❤️bortsett från barnen förstås. Imorgon får vi äntligen ses igen, saknar honom jättemycket. Ska åka dit och sova efter jobbet.


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)

Nu ska tant sova så att hon orkar upp till jobbet.


Kram på er❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela