solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Ut på tur

Publicerad 2020-10-15 22:28:49 i Allmänt,

Idag hade jag bestämt träff men en vän jag inte träffat på länge. Vi jobbade ihop på skolan förut och tränade en hel del ihop. Många skratt blev det. Idag skulle vi ses för att ta en fika och sen skulle vi springa ihop, i skogen. Vi har sagt många gånger att vi ska springa ihop men det har aldrig blivit av. Vädret var ljuvligt, med strålande sol och vi sprang (eller lufsade snarare) fram på lövbetäckta stigar. Vi gick lite mellan varven så jag hann hämta andan. Men så mysigt! Vad jag saknat att springa i skogen. Det ska bli mycket mer av den vanan framöver. Nästan 8 km slutade rundan på. Så nöjd❤️ saknat att träna med en kompis vilket gjorde det extra mysigt. Vi lär definitivt springa tillsammans fler gånger.


(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela