solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Ett år❤️

Publicerad 2020-09-13 22:35:25 i Allmänt,

I fredags var det på dagen 1 år sen ❤️ och jag träffades första gången. Vi hade skrivit till varandra ett tag och även pratat i telefon några gånger dessförinnan. Jag kommer ihåg hur nervös jag var inför vår date. Tyckte redan om det jag "sett" av honom och var nog rädd att det inte skulle överensstämma med verkligheten. Men jag hade inget att vara orolig för. När han dessutom hade med sig hundgodis till Charlie, föll jag pladask och sen dess har han haft mitt ❤️.  Jag älskar honom oändligt mycket. Är så tacksam över att jag har honom i mitt liv. Min finaste❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela