solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Sakta men säkert

Publicerad 2020-09-22 06:51:26 i Allmänt,

Det går sakta men säkert neråt, gällande vikten, precis som det ska, även om det känns frustrerande. Håller mitt ätfönster och äter rätt ok när jag äter. Försöker lägga om kosten och äta vegetariskt, men inser att det kommer ta lite tid att göra omställningen.  Löpningen har också börjat fungera bättre, förutom nu när jag dragit på mig en förkylning. Men det är bara på det igen. Har ju två halvmaror som ska springas nästa år. Så jag kämpar vidare och försöker hinna med alla pusselbitar i mitt liv. Men jag är trött... väldigt trött...

Kram❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Svintoflickan

Publicerad 2020-10-02 23:34:07

Hur långt är en halvmara ?

Å duktig med vikten
Jag kommer aldrig komma till målvikt
Totalt tagit stopp
Känns så trist

Mysigt med Ikea
Dit vill vi med så småningom

Kram

Svar: En halvmara är 21,1 km.
Jag är motiverad från å till med vikten/kosten. Följer mitt mående.. just nu känner jag mig motiverad å njuter av det.
Kram❤️
Victoria Enlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela