solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Nytt år och nya möjligheter

Publicerad 2021-01-05 21:21:27 i Allmänt,

Det är väl vad alla brukar säga? Och visst det stämmer ju till viss del... men samtidigt är man ju rätt beroende av omständigheterna och förutsättningarna för det. 

Vi firade in det nya året hos ❤️ jag och storkillen. Blev en mysig kväll.  Jag njuter för fullt av att bara få varatillsammans. Det är det bästa som finns!

Jag har egentligen inga nyårslöften. Det brukar sällan bli att jag klarar av att hålla dem. Jag ska försöka leva mer i nuet och njuta ännu mer av de små sakerna. Jag ska bli bättre på att tala om för de jag har omkring mig, hur viktiga de är för mig och vad de betyder. När läget fortfarande är som det är i samhället tror jag att det är extra viktigt❤️ livet är alldeles för kort.

Däremot gör jag ett nytt försök med peppkampen. Känner mig bättre motiverad nu. Efter att ha kört första träningspasset idag (Pischa som coachar i Biggest looser har gjort träningspass åt oss i den här omgången av peppkampen) känns det verkligen som om jag behöver ta tag ordentligt i träningen. Är i uruselt skick och passet var så tungt. Kan visserligen delvis förklaras av att jag bara ätit en lunchmacka och en proteinbar innan kvällspasset, vilket är lite för lite... men nu kan det bara bli bättre och jag tänker ta tag i min hälsa på alla sätt jag kan och orkar. 

Under mellandagarna har det också hunnits med ännu ett pass med padel med bästa brudarna. Älskar att spela padel, det är galet kul och speciellt nu när reglerna så smått börjar sätta sig.

Nu vilar jag ut hos ❤️ innan det bär av hemåt imorgon igen och det lär bli ett gympass igen.

Kram på er❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela