solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Promenader x 2

Publicerad 2021-01-06 22:28:37 i Allmänt,

Efter gårdagens gympass känns det ordentligt i benen och jag kände faktiskt att det var lite skönt att det inte blev något gym idag, vilket var planen från början. Istället stannar jag kvar en natt till hos❤️ däremot har jag promenerat idag. En hundpromenad på förmiddagen och så tog vi en hästpromenad på kvällen. Blev nästan 8 km totalt. 
(null)

(null)


(null)

Annars idag, har jag suttit en del vid pianot. ❤️ ger mig pianolektioner. Han har ett fantastiskt tålamod med mig och är mer än bra på att förklara så att jag förstår. Jag har fått en del teknikövningar att träna på, samt att jag även lär mig "För kärlekens skull". Får ihop refrängen so far, med melodi och ackord. Det går ju inte fort men det går och roligt är det. Slutar väl med att jag blir tvungen att köpa mig ett elpiano.  Bara att upptäcka att jag kan, gör mycket för självkänslan, och att han tror att jag kan. Han stärker mig och hjälper mig att se att jag klarar mer än vad jag tror när det gäller det mesta och när jag själv tycker att jag är värdelös. Vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan honom i mitt liv just nu. Han är mitt allt och hjälper mig bringa ordning i mitt kaos. Jag älskar honom ändlöst mycket!

(null)

Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela