solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Jag har svårt att släppa

Publicerad 2021-03-12 06:59:15 i Allmänt,

Då tiden inte alltid räcker till för att skriva bloggen, eller att orken inte finns, har jag återigen övervägt,  tusen gånger minst, att sluta helt och lägga den på is. Men tanken stannar där. Jag har svårt att släppa den ifrån mig och ge upp helt och hållet. Kanske är det för att jag på något vis känner att jag behöver den❤️ 

Livet är fullt och tiden knapp. Jag flackar mellan hemma (med barnen), hemma (hos❤️) och jobbet. Var jag än är, har jag ångest för att jag känner att jag borde vara någon annanstans... hade det funnits möjlighet hade jag mer än gärna flyttat på heltid till❤️ men det är inte att alternativ i nuläget....  fördelar min tid så gott det går. Den här veckan har vi hittills inte kunnat ses alls jag och ❤️ det gör ont... men barnen har behövt mig hemma och de går alltid först oavsett hur kär deras mamma är. Nu är jag på jobbet och jobbar till kl 22 ikväll. Efter det får jag äntligen åka till honom igen....

Fortsättning följer måste jobba nu.

Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela