solvickie.blogg.se

En positiv pessimist, mamma, dotter, syster och vän. Livet i stort och smått, skratt och tårar. Livet. Jag skriver om allt

Roadtrip

Publicerad 2021-03-21 07:29:09 i Allmänt,

I fredags tog jag med killarna samt storkillens flickvän, för att hälsa på mins föräldrar över dagen. Det blev en mysig dag med mycket skratt. Jag träffar de långtifrån lika ofta nu som tidigare. Tiden räcker inte till tyvärr. Så därför njöt jag lite extra. Dessutom ville lillkillen stanna kvar över helgen, han som inte ens velat åka dit tidigare, vilket gjorde mig glad. Åkte hem med värme i hjärtat❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela